Curly hair

Lockade håret lite snabbt. Gjorde bara lite slarvigt men det blev väl okej. Jag tycker lockigt hår är sjukt fint! Förstår inte alla som klagar på att dom har lockigt hår? Okej, om man har överdrivet så kanske det inte är så kul. Men jag tycker iallafall lockigt hår är sjukt snyggt!

Skit i hur jag ser ut, osminkad och natt tröja, haha! Kallas väl att bjuda på sig skälv ;) bilderna blev jätte suddiga när jag beskärde dom också men spela roll. Och sorry för rutan på sista bilden, men var tvungen, vet inte vad jag gjorde, såg iallafall helt.. Ja, inte normal ut.

image description

image description

image description

image description

 


Kommentarer
Postat av: Julia julgranen Granlöf

Shit va fint, ha så oftare!

2011-12-23 @ 11:15:22
URL: http://juliagranlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0