Sorry

Sorry för dålig bloggning i går ( dvs ingen alls ) och i dag..

I går var vi iallafall hos min farmor och farfar, och så var min pappas två bröder ( alltså mina farbröder ) och deras sambos/flickvänner där. Åt supergod middag och hade jätte trevligt!:)

Och i dag har jag sovit i princip hela dagen, haha. Blev en promenad med hundarna på eftermiddagen, sen middag och efter det drog jag till Heron med Julia. Bio, vi såg New Year's eve, och den var bra! Hade iallafall lika roligt som alltid med min blondie!<3

Och mogon dagens planer är att träffa Julia och dra till Skärholmen och shoppa på mellandagsrean! Och från och med i morgon blir det normal uppdatering igen, plus att jag ska visa allt jag fick i julklapp, I promise!


image description

Love you bestfriend!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0