Utgång

Hej! Har precis fixat mig. Ska dra till bussen vid 8 och möta Julia, vi ska till heron. Bio och så, vi ska se "I don't know how she does it".
Tänkte skriva lite om i går eftersom jag inte bloggade något i går. Egentligen en helt ointressant dag men iallafall. På morgonen hade vi handboll, men varken jag, Julia eller Bebbe var med, och läraren fick D-A-M-P, utan att överdriva. Haha, iallafall, han skickade ut oss på promenad i tre timmar, liksom han tror på allvar att vi kommer gå på någon promenad i tre timmar?! Haha, så jävla dum! Jag och Julia drog i stället till Huddinge och sen tog vi bara första bästa buss som kom, vilket blev 172:an mot skarpnäck. Så vi åkte till skarpnäck och sen tillbaka. Chill, bara sitta på en buss och ta det lugnt och prata. Sen tillbaka till skolan, lunch, sen någon film, slutade 14.30. Så drog hem, träffade Sabina och vi gick ut med hundarna. Sen när jag kom hem somnade jag, haha. Så ja, rätt chill dag iallafall.
Men vi hörs under kvällen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0