Wednesday

Hej! Onsdag i dag ( igår nu ). Började dagen med engelska, vi såg en amerikans film, faktiskt ganska bra! Gjorde det i typ tre timmar och sen diskuterade och så. Sen på lunchen drog jag, Julia och Nicke till vivo ( hemköp ). Han bjöd oss på julmust, haha fett snäll! Sen hade vi kickboxning, jag var inte med, eller alltså hade inga andra kläder med mig så var med så gott jag kunde i jeans och stickad tröja ;) haha. Gick iallafall bra! Höll i dom där som man boxar mot när Julia och Bebbe körde och så.

Sen drog jag hem, gick ut med hundarna och sen åkte till skolan igen.. Vi skulle ha någon föräldrarkväll typ, fast mina kunde inte komma. Men vi sålde iallafall fika, spelade upp en video från lucian ( usch! ) och vårt radioprogram. Tjänade iallafall typ 3000!

Sen kom pappa och hämtade mig. Råkade somna när jag kom hem, hehe.. Vaknade typ vid 12, haha, smart chey! Nu ska jag iallafall ut med hundarna lite snabbt och sen sooovaaa. Trött chey! Godnatt!


Bild från förra helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0