Shopping

Sorry för dålig uppdatering. Men i dag har jag iallafall varit med Julia, vi drog till Skärholmen. Hon skulle köpa lite saker till sin iPhone och jag ett par skor. Och ja, vi hittade det vi skulle ;) sen flumma vi runt som vanligt, körde runt varandra i en kundvagn runt hela kungens kurva och skärholmen typ. Och inne på Ikea, haha, vi drog dit och fikade, haha. Blondiner har alltid kul!<3 I lördags var vi iallafall på bio, såg smurfarna, haha. Flumma runt i heron och hade lika roligt som alltid! Och i går var jag på middag hos min farmor och farfar och sen på kvällen drog jag till Julia. Så ja, det är vad jag gjort dom senaste dagarna. Imorrn blir det träningstävling i agility med Ella och sen dra med Julia till Skärholmen, igen! Haha! Ska typ köpa några fler skal till min iPhone och så. Så ja, här är nedan är iallafall en bild på skorna, sämsta bilden men orkar inte ta någon bättre nu. Aja, hörs imorrn, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0