Inte min dag.

Asså den här dagen har typ varit sämst. Började med so förhör första lektionen, hade inte ens öppnat boken så visste typ inte ens vad skiten handlade om, gissade typ på allt.. Sen hade vi vgt, då drog jag och Julia och två till, till Huddinge sjukhus och novum för att intervju folk. Fortsatte med det sen på svenskan och lunchen. Intervjuade två stycken.. Haha, alltid något liksom ;) sen hade vi idrott, som sakt verkligen inte min och Julias dag i dag. Vi gick i allafall spåret, och läraren fick seriöst damp på mig för att jag hade min väska med mig? Alltså seriöst liksom. Okej, också för att jag gick i stället för att springa. Men och? I don't care. Men aja, sen hade vi engelska :D haha, det enda bra den här dagen. Fast vi skulle rita en serie och jag kan seriöst inte rita. Haha. Och efter det fucking no, fysik hata! Fick i allafall sluta lite tidigare men ah. Så det var min intressanta (not!) dag. Sen har jag typ bara varit ute med mina hundar, tränat lite med dom och så. Men ah, nu väntas fysikplugg, prov imorrn, orkar inte. They think we don't have any life. Vill sova, så sjukt trött. Aja hörs sen, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0