Med Julia <33

Vaknade vid halv 11, åt frukost och sen fixade mig. Sen tog jag tåget till Huddinge och mötte Julia och fortsatte sen mot stan. Vi gick till gina och cubus typ och Julia köpte ett par jeans. Men det var fett mycket folk överallt, var typ nån protest grej eller något. Och vi fick typ damp så vi tog t-banan till skärholmen i stället. Vi drog till heron och åt på grekisk kolgrillsbaren, haha fetton ;) men det är fett gott ju! Sen var vi typ på fett bra humör och fick för oss att vi skulle gå till Skärholmen centrum, asså det är ju inte så långt men vi är blonda och kan inte hitta, haha. Så vi hamna typ i en rondell, eller jag för jag sprang över, haha, sen skulle jag springa tillbaka och jag ser inte att det kommer en massa bilar från en kurva typ så jag springer rätt ut i vägen, och det kommer en bil som typ får damp och tutar och hon som körde slår sig i huvet ( haha? ) och pekar fuck you till oss, haha, snälla människor alltså. Haha, sen tog vi i allafall bussen i stället ;) sen när vi var påväg in i centrum så skriker nån jävla gubbe "TYSTA!" till oss, haha wtf liksom?! Haha, men vi kan ju inte vara tysta så whatever ;) sen gick vi typ till bik bok, Gina, new yorker och lite andra. Köpte en tröja på bik bok. Provade skor ( hittade ett par skit snygga kilklackar! Dom på bilderna nedan ) och sen provade vi one pice, så snygga alltså ;) eller inte, haha. Ah, och sen drog vi i allafall hem. Aja, lite bilder från dagen i allafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0