Suck..

Asså blogg.se's app suger verkligen! Den dampar 24/7 och sägar att det är en massa fel. Det är därför uppdateringen inte varit den bästa, eftersom jag för det mesta uppdaterar från iPhonen. Eftersom jag då kan göra det när jag typ sitter på bussen, har lektion, väntar på att någon lektion ska börja och ja, ni fattar.;) Aja, i morgon är det måndag igen..-.- orkar inte! Har svenskaprov och franskagrammatikprov i morgon, engelska samtals grej om hur man ligger till osv på tisdag ( efter skolan, fast har inget emot det, sattsar ju på mvg i engelska så ) engelska förhör på onsdag och då ska vi typ på någon teater också och fysikprov på fredag. Det är vad jag vet om en så länge.. I want to die. Typ. Aja, tråkig inlägg, I know. Men hoppas att det fungerar att blogga från iPhonen i morgon i allafall. Hörs iaf i morgon, puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0