Weekend

Tänkte berätta lite om helgen, eftersom jag typ varit sämst på att blogga i helgen. I går sov jag typ hela dagen, till 3 typ, haha, sen fixade jag mig och sen åt och så typ och sen drog jag till heron city och mötte Julia<3 bio, vi såg Svensson Svensson, helt okej, fast typ lite vuxen humor. Aja, sen flumma vi runt, köpte energidricka, åt på donken och ah. I dag har jag typ inte gjort något.. Sov typ hela dagen och sen bara legat med datan i sängen, lyssnat på musik och sms:at. Imorrn är det måndag igen..-.- men det är iallafall bara den här veckan och sen är det höstlov! Skönt! Men vi hörs imorrn, då lägger jag även upp alla bilder från igår. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0