Skitdag

Denna dag har väl varit allt annat än rolig, började morgonen med att försova mig, sprang till bussen som jag självklart missade, sprang vidare till tåget i hopp om att hinna med det, vilket jag preeecis gjorde. Kom försent, eller ja, typ 5 min och det var svenska så bryr mig ju inte direkt, men i allafall. Sen på idrotten hade vi konditionstest, så jag och Julia sprang en mil och sen gick ett varv i spåret. Sen efter lunch skulle vi ju kolla på os, skit tråkigt! Efter ett tag så drog jag och Julia, vi hann precis till bussen när Bebbe ringer och säger att dom ska ta närvaro, PMS daaamp! Så vi sprang tillbaka igen och sen igen till bussen för att hinna med den. Typ helt död efter i dag. Somnade när jag kom hem, inte så förvånade kanske ;) så har sovit typ hela eftermiddan, var bara uppe och åt middag. Så nu vet ni vad jag har gjort i dag, tråkig dag där det mest känns som jag sprungit runt överallt. Men yes, imorrn ska jag till södertälje med Julia och träffa hennes kille och kanske hans dryga kompis. Haha, men hörs sen, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0