/älskar dej/

image descriptionJag är oehört lycklig att jag fick chansen att lära känna dig. När jag såg dig första gången tänkte jag "fuck klassens nya bitchiga blondin" men jag hade ju helt fel. Du är inte bitchig nånstans, bara blond. Men att vi är oskiljaktiga nu, det visste jag aldrig att vi skulle bli. Jag saknar dig direkt vi inte är med varandra. Du gör mig så sjukt glad, du får mig skratta..på riktigt, du är min ängel, min soulmate, mitt allt. Jag har berättat allt för dig, du vet allt om mig och du vet hur jag mår just nu. Du förstår inte hur glad jag blev när du skrev att du skulle åka till mig och träffa mig idag. Jag behövde det. Du trösta mej med det som hände med F' you know. Vi har aldrig bråkat om nånting, vi har alltid stått på varandras sida, brevid varandra. Aldrig släppt händerna, för handihand så ska det vara. Det bästa med dig gumman är att du accepterar mig, för den jag är. Och killarna jag har haft du har inte haft problem med dom. Jag har aldrig dissat dig för nån, det vet du! Och vet du vad? Jag skiter i vad folk säger om oss, jag har alltid roligast med dig. Vår sjuka humor, ingen förstår våra skämt. Börjar asgarva när jag ser videos och bilder på oss. Minnena väcks till liv. Vi har nog över 100 minnen tillsammans, men det ska bli fler. Längtar tills sommaren, det ska bli vår sommar. Ellerhur? Inga ord, meningar eller sån här text kan förklara hur mycket du betyder för mig..för det är obeskrivligt. Du är min tvilling och storasyster, jag går alltid till dig när jag behöver hjälp. För du säger inte bara "kämpa" utan du förklarar verkligen hur jag ska göra. Étt tack räcker inte, men det är ju det enda jag kan säga..TACK ÄLSKLING!
Karolina Persson, tack för allt och har ni ens sett en finare person? Don't think so!


/ Julia Granlöf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0