friday

Godmorgon babys!

Fredag! Planer för helgen? Jag harfullt upp, möten osv. Eller inte.
Imorgon ska jag till stan köpa present osv. Sedan vid halv 7 ska Karolina komma hit, vi ska köpa B&J, godis, läsk, chips, popcorn och gurka! Men ni fattar? Videoinlägg kommer då också, wow!

Måste städa rummet idag också, för det är kaos. Jag lovar..rummen är skabbiga. Så det måste fixas..när jag orkar. Eller när jag kommer hem. Ska dra till skolan snart tror jag? Vet inte ens vad klockan är.
Om ni vill veta var det match igår. Djurgården - Aik, gick ju jävligt bra. Huliganbråk? Nja, knappast. Riktigt irriterande, och Aik vann 3-2, så nu fick ni lite passion i inlägget.
Avrundar här, sämsta bilden jag någonsin sett men outfit idag är:

vanlig svart t-shirt och tajta jeans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0