Happy New Year!

Bye 2011, Hello 2012! Vill önska alla ett Gott nytt år! Hoppas alla har haft/har en trevlig nyårsafton med vänner/familj eller vilka ni nu än firar med! Själv har jag bara varit hemma med min familj, skulle ju egentligen varit med Julia men jag blev sjuk och så.. Nu börjar dock skiten släppa, äntligen! Men på måndag ska jag träffa min älskling iallafall, vi ska göra grymaste grejen! Kommer blir grymt! Och det kommer självklart komma upp på bådas bloggar och så sen. Min kväll har iallafall varit trevlig i övrigt! Men nu taggar vi till 2012!!:D Tänkte skriva lite om 2011 imorgon. Ha en fortsatt trevlig kväll, och 2012!
Copyright Karolina Persson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0