Hello darlings!

Det som hände inatt, jag kan inte göra något annat än att le. I'm so happy!



Hello Darlings!
Snackade med Martin och Andreas igårkväll, samtidigt som jag chattade med Karolina på skype. Ni såg ju? Natthumor. Satt och garva helt mobbad. Men iaf, jag och Andreas snackade till halv 4, sen kollade jag på film "Lejonkungen 3, hakuna matata!" tänk er ett liv utan bekymmer? åååh..*drömmer bort*

Vaknade halv 8, för fick ett sms och jag hade mobilen nära mitt öra, så jag är klarfixad nu..Ska dra en snabbis till skhlm, köpa det jag skulle köpa igår på Åhlens. Sen ska jag fråga om Emma vill ses.
Men ååh, jag är sämst på att blogga. Blir lite roligare inlägg senare.

Bye!

(lite halvtmobbad bild, och jag sov i soffan..därför är kudden och täcket där!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0