Julia Granlöf❤

Du är den som jag kan prata med i alla lägen, om precis allting! Du förstår mig alltid, vi är som varandras spegelbilder. Du har en humor som man inte kan annat en älska, även om det är skämt som ingen annan fattar utan bara vi, men som vi ändå kan garva sönder åt. Och du har verkligen talangen att få en på bra humör hela tiden. Alla minnen vi har tillsamans, och allt vi gått igenom tillsamans är obeskrivligt. Du är min andra halva gumman, utan dej är jag verkligen inte hel. Min tvillingsyster, mitt hjärta - Julia Granlöf!<3







Ett år sen <3

image description
image description
image description
image description
image description
Nu <3


Karolina Persson <3 Julia Granlöf , för alltid!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0