My birthday

Hej! Får bli ett snabbt inlägg. Fyller ju år i dag, har haft en underbar födelsedag! Skola, kom lite senare och bästa Julia väntade på mig och grattade mig och sådär, love you! Sen efter skolan blev det hem lite snabbt, ut med hundarna och så, sen blev det födelsedagmiddag på grekisk resturang med familjen, supergott! Har av mamma och pappa fått pengar, 2000, så kan jag köpa det jag vill för dom och så, två hundtränings böcker och så ska jag få en iPad!:D tack mamma och pappa, älskar er!<3 så har haft en jättebra födelsedag!:)

Men är typ jätte trött nu, så ska ut snabbt med hundarna och sen sova. Imorrn blir det Skärholmen och kanske stan med Julia, ska köpa ett par urbanears! Men godnatt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0