Saturday

Hej alla!
Karolina här, helt otroligt? Okej jag ljög, det är Julia. Nu bryr sig ingen om vad jag har skrivit haha..eller inte. Somnade vid elva och pappa väckte mig halv ett, fett skönt att sova. Karolina och jag ska till stan imorrn istället, för varenda person ska till sina släktingar eller få gäster..utom jag. Mobbad? JA.
Nej, men vad gör jag då? Sitter och lyssnar på musik, chattar med nåra på fb och skype, dricker saft och bara chillar på livet. Väntar också på att 3 personer ska smsa mig, men alla sover? Tror jag. Dagens ungdomar, vakna på nätterna och sover på dagarna. Så det ska vara ellerhur?
Jag är tydligen världens coolaste brud, det var ju kul att höra! Umadbro?

Hejdå alla!

Jag just nu btw..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0