Thanks Honey!♥

Hello! Som ni ser har Julia gästbloggat lite, tack älskling! Blev helt tårögd när jag läste det sista inlägget!♥ Älskar dig helt sjukt galet fuckin' mycket gumman! Du är min tvillingsyster, mitt hjärta, mitt allt!♥

Som Julia skrev så hände det lite grejer så jag tog med mig Ella och åkte till henne. Vi gick till centrum, åt/fikade på donken, gick runt lite i centrum och sen tillbaka igen. Och pratade en massa.

I övrigt har det inte hänt något i dag direkt, sov hela dagen typ, som vanligt. Haha nej, men imorgon ska jag upp i lite mer normal tid, ta vara på det sista av lovet nu innan helvettet börjar igen. På tisdag, kill me!

Men yes, lovar lite bättre bloggning nu, Julia kommer som sagt gästblogga här en del. Så det blir bra, men puss, hörs imorgon!

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0