Today

Hello everybody! Känner att jag typ suger på att blogga, haha, tur att jag har min fina bästa Julia som bloggar åt mig!<3 Men ska bli bättre, promise! Hur som helst, i dag har jag bara tagit det lugnt, sista dagen på lovet och så, because tomorrow begins the hell! Alltså fuckin' skolan! Men men, har sovit typ hela dagen, pratat med lite folk på skype och ja.

Nu har jag iallafall precis duschat, rakat benen, smort in mig i bodylotion, fixat naglarna och sådära. Och druckit cola light och ätit choklad.. heh, jag skulle ju bli nyttig, hur gick det med det egentligen? men men, i morgon blir det iallafall bättre bloggning, hoppas på en rätt chill dag i skolan också.. fast det kan jag ju glömma.

Men vi hörs imorrn, puss!


Bild sen julafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0