Avslutning och vrickat foten

Hej! Sorry för den dåliga uppdateringen men i onsdags hade jag avslutning, så otroligt skönt att ha sommarlov nu! Men efter avslutningen skulle jag hem och byta kläder och gå ut och rasta hundarna. Så jag tar ut hundarna och när jag sen är på väg in så krånglar puma lite som vanligt och jag vet inte riktigt vad jag gjorde men jag lyckades iallafall vricka foten riktigt ordentligt.. Hela foten knäcktes till, mamma och pappa funderade verkligen på om jag hade brutit den, eller iallafall fått en spricka. Den var helt sjukt svullen och blå, typ nästan dubbelt så stor som min andra fot. Och dom ville helst att jag skulle åka in och röntga den ( föräldrar som jobbar inom vården och kan allt sånt där, haha ) men jag sa nej ( hatar hatar hatar sjukhus, så är inte där mer än jag behöver ) så mamma lindade foten, smorde någon smärtlindrande salva på, jag tog några tabletter och gick och la mig och vilade en stund. Sen dagen efter såg det likadant ut men nu i dag så ser det bättre ut, svullnaden har gått ner, inte helt men en hel del och jag kan stödja lite bättre på den, även om det fortfarande gör jävligt ont att gå på den. Men ja, det är sånt jag lyckas med.. Och det blev ju en perfekt start på sommarlovet.. Men jag tackar typ gud eller någon att jag inte bröt den, hade varit hemskt att gå runt med gips en hel sommar! Men jag är nog okej igen om några dagar.

Världens suddigaste och dåligaste bild, men det var iallafall min avslutnings outfit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0