Fredagskvällen

Hej! Tänkte berätta lite om kvällen. Jag åkte in till t-centralen, mötte upp Julia och Lucas efter en stund. Sen drog vi till Rålis, men det var ganska tråkigt där så vi åkte till Alvik i stället, gick runt vid vattnet och sen åt vi på donken :) det är sjukt fint där, jag önskar verkligen att jag bodde där! Båda min pappas två brorsor och deras sambos bor där, så tycker att vi också kan flytta dit ;) haha, man kan ju drömma iallafall! Hur som helst, sen drog vi typ hem. Men en trevlig fredagskväll iallafall!:)

 

Lovely, jag vill också ha den utsikten!


image description
Och självklart en översocial hund på pendeln på väg hem, som alla charmas av, hon är iallafall nöjd!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0