Shopping

Tänkte visa lite shopping från i tisdags och torsdags när jag var i stan.

image description

Shorts från Gina Tricot

image description

Bikini från BikBok

image description

Ljusrosa jeans från Gina Tricot

image descriptionimage description

Vita shorts från Gina Tricot ( såg nu att bilden inte blev så bra menmen.. )

image descriptionimage description

Marinblå ( typ som på understa bilden ) Lace shorts från Gina Tricot

image description

Vit topp från HM

image description

Rosa lite transparent linne från BikBok ( den bilden blev också skit dålig.. )

image description

String från Lindex

image description

Hårfärg och vattenfast mascara från Isadora

Sorry att bilderna inte blev så jätte bra, men tog dom lite snabbt med iPhonen bara. Har tre par skor att visa också, ett par som jag köpte i torsdags och två par som jag beställt och fått hem :) Och sen har jag fått hem kläderna jag beställde från Nelly till avslutningen också, ska visa dom någon dag också, har ju avslutning på onsdag, yeeey! Så det bliv väl någon dag innan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0