Favoriter från Fokiwa

Jag själv älskar kläderna från Fokiwa, jag har ingenting där i från själv än men tycker allting är super gulligt och snyggt! Och jag ska absolut beställa lite saker där i från någon dag.

Jag verkligen älskar Fokis blogg, det är enligt mig den bästa utav "stor bloggarna" och den enda av dom som jag verkligen följer regelbundet. Tycker även att hon är en väldigt bra förebild för unga, hon varken dricker eller röker, hon skriver inte om vikt/bantning osv som väldigt många andra gör. Utan njuter av mat/godsaker osv. Hon visar verkligen att man kan ha roligt och göra saker utan alkohol och sånt. Och framförallt visar hon att man kan förverkliga sina drömmer, även om det kräver väldigt hårt arbete!

Allting på bilderna nedanför finns på Fokiwa.se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0